förlåt

hej! min upptadering blir bara värre och värre, och inga vidare ursäkter finns det! men jag försöker så ofta jag kan! idag har skoldagen varit jätte rolig, skämde ut mig ett antal gånger, men det är ju inte speciellt ovanligt! efter skolan följde maria med mig hem, börja bli en vana nu, fast en bra ; ) vi gick ut med hundarna i det underbara vädret och hade de trevligt, när vi kom hem igen tjocka vi oss med glassar! och väldigt mycket skratt blev de, en stund trodde jag nästan att maria hade dött, men sen hörde man hur hon börja skratta på nytt! att hon aldrig kan vara tyst :P nej jag skoja bara, man blir glad utav glada människor! en skoldag kvar, händer de nått roligt på lovet? kramisar

bilder kommer förmodligen imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Mickan

haha,vi kan byta kropp!

jag gillar lixom inte min..



puss<3

2009-04-02 @ 22:24:35
URL: http://mikkssx.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

jag har legat på hotellrummet hela dagen och vart sjuk :/ du själv då? :D<3

2009-04-02 @ 22:56:29
URL: http://missekstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0