stressfulld/minnesvärd dag!

hej på er!

idag gick jag till skolan som solen själv, riktigt happy var jag! i skolan var everything perfect, alla var glada, solen sken, allt va jättebra! efter skolan var jag och maria tvugna att gå hem till mig för att fixa med pengar, hemma hos mig tjocka vi i oss kladdkaka med vindruver, väldigt bra kombination! och sedan gick vi till stationen, där träffade vi somaya som ivrigt ville att vi skulle följa med till stan, snälla som vi är gjorde vi det, tiden vi var i stan varade i 29minuter -_-? 29minuter! jag som ville ha massa saker, och somaya skulle byta en tröja som bara fanns i stan! vi stressa som fan, sen provar hon tröjan som hon skulle byta ut, och upptäcker att den sitter bra?! ååååh, glad vart jag direkt inte hahaha. Men anyway hoppa jag och maria av i jakan, maria köpte plånbok och träningsaker, själv kom jag tomhänt hem, eller en glass! mums!

nu ska jag lägga mig o titta på teve, samt tjocka i mig en till glass(glassmonster som man e), kramar



bilder från igår!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack!

2009-04-21 @ 20:39:07
URL: http://fourclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0