vet ni vad ....


jag lever!
men jag är absolut inte på blogghumör, så skriver mer nån dag när jag känner att suget börja komma!
kraaam

du vet vem du är ... ta åt dig.
mina flickor har minskats med en, de tråkiga är att du är medveten om de hela men är för feg och egofixerad för att fixa upp det hela, nått jag trodde du visste var att man ska kämpa för de som betyder något för en, men de enda du gör nu är att titta på när vår vänskap sakta dör, du är tråkigt nog inte densamme som jag älskade dig för, och sålänge du inte tar tag i det här är du en fullkomligt främling för mig, jag har gjort allt jag kunde, du begärde mer, så visa oss vad du nu går för, de sista jag behöver nu är en människa som alltid söker tjaffs, men du har ju ett val, men om jag känner dig rätt var vår vänskap viktig för dig, eller de kanske bara var vad du sa? aja jag orkar inte bry mig längre om gör nått åt saken, men den enda som förlorar på de hela är du, jag klarar mig bra, tro mig.

men självklart hoppas jag nån dag att du fixar upp de hela, men somsagt jag klarar mig om de är för krävande för dig

Kommentarer
Postat av: sofia

usch såna vänner, .! hoppas hon skärper sig oh eran vänskap blir bra igen

2009-04-23 @ 12:26:16
URL: http://beejjjb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0