kass upptadering, tell me about it!

förlåt för sådålig upptadering, men har inte suttit så mycket vid datorn, har igentligen knappt varit hemma! men nu tänkte jag snabbt slänga in ett inlägg! helgen har för det mesta bestått av nathalie, samt somaya lite! i fredags hämtade jag somsagt upp nathalie, igår åkte vi o shoppa i stan vi hade inte tid i fredags, jag fick med mig ett par glasögon, ett hårband, ett par örhängen och ett par skor! : ) idag åkte vi till jakobsberg för att vi tänkte fika, samt hade nathalie glömt att köpa några saker! när vi kom hem for vi genast till vivo och köpte massa bakelser och godis, hon gick dit i min pappas 45or haha gissa om det såg kul ut?! hemma hade vi jätte kul, vet inte riktigt vad vi gjorde men tiden gick åt, och nu färgar vi nattas pattas hår blont! hoppas det blir snyggt,

så nu vet ni lite vad jag gjort i helgen, försöker skriva imorgon med! ciiiiiao


hahaha happyfaace! :D

Kommentarer
Postat av: H

sv: Yeah

;D;D

2009-03-28 @ 21:44:29
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0