långpromenad på g!

hejsan svejsan, idag har det varit en rätt skön dag! solen skiner, o glada människor fanns det överallt! perfect, men ännu bättre blir det nog nästa vecka ifall om värmen håller i sig,  då är de ju nämligen L O V!! shiet vad nice de ska bli, då åker jag till min kusin sarah i tyskland, och hon har ju rent ut sagt redan planerat allt vi ska göra typ, sen har hon en stor överaskning som väntar, jag kan knappt hålla mig! nej .. nu ska jag ta en promenix med hundarna, sen tjocka i mig massa bullar som mamsen bakat, MUMS! 

ha en trevlig dag allihopa!


fergie värmer upp ser jag! ... ja, för bullarna då alltså ; )

Kommentarer
Postat av: Emilia

Sv: Tack! Plugg är ju inte de bästa om man säger så, hehe ;)

2009-03-30 @ 18:30:41
URL: http://emilialundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0